Cuma, Şubat 03, 2006

Hoşgeldiniiiiz !

Herkese kocaman bir MERHABA!
Bugün benim internet alemindeki ilk günüm.
Çok heyecanlıyım çooook... :)

Uzun zamandır hayalini kurduğum bir şeyi
gerçekleştirmek için ilk adımı attım galiba.
Hem de hiç tahmin etmediğim bir günde
birdenbire, işte burada bu adresteyim.
Artık benim de hayallerimi, heyecanlarımı,
sevdiklerimi, nefret ettiklerimi ve daha bir sürü şeyi
paylaşabileceğim bir sayfam var.
Literatürdeki adıyla bir `blog` um var.

Dedim ya bu daha bir başlangıç!
İlk başta size biraz sıradan gelebilir, alalade belki de...
Ama elimden geldiğince, kendime biseyler kattıkça
bu sayfanın da yenileneceğinden emin olabilirsiniz...

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Anilim,
Stemkar tatli cadim,
Yeni web sayfan hayirli ugurlu olsun tum camiamiza. Bunun yillardir hayalini kurdugunu hatta Merkez Bankasinda bile web tasarimi uzerinde calistigini daha dun gibi hatirlarim. Evet, sayfan heyecan ve yenilik dolu ama sanirim daha gelistirmen gereken bir cok sey var. Mesela bence profiline fotograf eklemelisin ve kendinden daha cok bahsetmelisin. Bunun disinda mesela arkadaslarina ait seyler de eklemelisin, fotograf, ani vs... (Ha sakin bunda bir cikarim oldugunu dusunme:))) Can arkadasim saklar bir yana ellerine saglik cunki sendeki sabir ve istegi basarma gucu sanirim az kiside mevcut. Sayfandaki yenilikleri heyecanla bekliyorum. Sevgiler.
Ozgen...

07 Şubat, 2006 18:35  

Yorum Gönder

<< Home