Pazar, Eylül 23, 2007

Hafta Sonu

İşte yine günlerden pazar...
Her pazar gecesi midemde aynı sızıyı hissediyorum.
Ertesi günü iş olduğu
ve
benim yine bu hafta sonu planladıklarımın tamamını gerçekleştiremediğim sızısını....


Ben çocukken bir dizi vardı televizyonlarda,
bir kız işaret parmaklarını birbirine dokundurunca
zamanı durdurabilme gücüne sahipti.

Tüm dikkatimi yoğunlaştırıp işaret parmaklarımı birbirine kaç kere dokundurduğumu anlatamam size...
Sanırım çocukken bile zaman yetmiyormuş bana.... :)

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

Pazar akşamlarının hüznü konusunda haklısın ama bi de benim gözlüğümden bakalım: cumartesi akşamları yarın tatil sevinci yaşarım, hele cumartesi güzel geçtiyse, böyle güzel geçebilecek bir gün daha var diye düşünmeyi çok severim. Rahmetli Polyanna da öyle yapardı :-D

27 Eylül, 2007 09:18  
Blogger cakiltasi said...

haha anılım,
o kızın ismi eve idi. hayallerimi az süslememiştir. böyle zamanı durdurmak ondan sonra ver elini sınırsız zaman :)
zaman yönetimi konusunda sınıfta kalacakların başında ben varım sanırım:)
öpüyorum kocaman

28 Eylül, 2007 12:41  
Blogger anil said...

Her zaman pozitif düşünemiyor insan işte Cesciğim... Napalım?

Çakılım,
Şu facebookta da az zaman harcamıyoruz hani!... :)

28 Eylül, 2007 21:57  

Yorum Gönder

<< Home