Perşembe, Şubat 16, 2006

Teyzem

'Naber fıstık?' derdi Teyzem, telefonu ben açtığım zamanlar.
Moralim bozuk olsa bile unutuverirdim o an.
'Fıstık' diye çağırılmak yüreğimi okşardı, gülümserdim.
Bu iki sıradan kelime, Teyzem'in dudaklarından dökülünce
farklı bir anlam kazanırdı sanki.
...
Bu kadar özel bir şekilde çağırılmayı özleyeceğimi düşünürken,
birgün abimin sesinde duydum aynı tınıyı.
Sonra yazdıklarında...
Messengerda beni gördüğünde parmaklarının yazdığı ilk iki kelime;
'Naber Fıstık?' olmaya başladı.
Ne de olsa aramızda, Teyzem'le en çok vakit geçiren o'ydu
ve birisinin alışkanlıkları sürdürmesi gerekiyordu.
...
Teyzem Gülen Alkan'dan ufak bir anekdot daha:
Onlar için farketti!
Ben de kaybettikten sonra öğrendim ama,
hiç öğrenmemekten daha iyidir diye avutuyorum şimdi kendimi...
Benim için de farketti teyzecim!

Teşekkür ederim...

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Aslinda en cok 'teyzem' kismina yorum yazmak istedim gunlerdir ama bazen sozcukler yetersiz kaliyor duygulari tarif etmeye... O yuzden uzunca bir sure yazamadim. Senin teyzenle ilgili yazdiklarini okuyunca aklima kuzenim 'Koray' geldi. Hayatta ornek aldigim nadir insanlardan biri.. Hayat sevgisi, azmi, caliskanligi ve sosyal hayattaki basarilari ile ornek aldigim insan... Ozluyorum ve keske ayrilik bu kadar erken olmasaydi diyorum...

Ama olum Allah'in emri, ayrilik olmasaydi...

01 Mart, 2006 05:51  

Yorum Gönder

<< Home