Çarşamba, Nisan 19, 2006

Sarhoşum !

Herşey bu nikotin sakızlarının yüzünden...
Evde sakız bulamadığım, ama sakıza deli gibi aşerdiğim zamanlar,
hemen bir nikotin sakızı atıveriyorum ağzıma.
İlk zamanlar temkinliydim, önce yavaş yavaş çiğniyor,
nikotinin etkisinin iyicene gitmesini bekliyordum.
Yoksa genzim yanıyor, öksürmeye başlıyordum.
Bugün bir baktım, hiç beklemeden çiğnemeye başlamışım.
Hem de bir tanesi de kesmemiş, iki tane çiğniyorum...
Ne beklersiniz ciğerlerine hiç sigara dumanı çekmemiş birisinden?
Sarhoş oldum resmen...
Başım döndü ve hatta uzanmak zorunda kaldım.
Herşey bu nikotin sakızlarının yüzünden... :)

6 Comments:

Blogger anil said...

Bir de bu sakızlar çiğnedikçe Falım sakızlara benziyor. Hasret kalmışım yurdumun sakızına bile...

Nikotin Sakız Uzmanı

19 Nisan, 2006 09:04  
Anonymous Adsız said...

Anılcıım, istedigin falım sakız olsun, hemen gönderelim sana, sen bırak o nikotin sakızlarını, patlıcandan aldığın nikotin yeter :)
karnıyarık uzman yardımcısı :-D

20 Nisan, 2006 09:27  
Blogger anil said...

O zaman istek listemi hemen hazırlıyorum.
1. Bir tencere senin marifetli ellerinle hazırlanmış karnıyarık.
2. İki avuç falım sakız, mavi renkte olanından.
3. Üç kişi, ikisi sen.

21 Nisan, 2006 09:10  
Anonymous Adsız said...

Ikisi :-D ise. 3. ben olmaliyim dicem olmayacak...
Herhalde duduk makarnasini istiyorsun Turkiyeden :)))
Ben de tek basima takilirim burada ne yapalim:((

26 Nisan, 2006 03:19  
Blogger anil said...

Sensiz olur mu hiç?
Bunlar hem Türkiye'deki istek listesi.
Hep beraber olacağız; sen, ben, düdük makarnası, :-D lar vs. vs. vs...

26 Nisan, 2006 06:41  
Anonymous Adsız said...

kıskanmıyalım lütfen arkadaşlar :)) o üç kişi lafın gelişi, herkes davetli. ben de burda tek başıma takılcam filan diye de acındırmayın kendinizi, gezmediginiz yer kalmadı, bilmiyo muyuz? yeter artık, dönün gelin:) zaten hepinizi çook ösledik..

26 Nisan, 2006 10:41  

Yorum Gönder

<< Home