Cuma, Mart 10, 2006

Bir Dilek Tut !

Daha dün gibi anımsıyorum. Geçen sene bugündü, takvimler yine mart ayının 10'unu gösteriyordu. New York sokaklarında bir avuç dostla birlikte çocuklar gibi şendik o gün. Phantom of the Opera'nın muhteşem müzikleri hala kulaklarımızda çınlıyordu ve biz senin doğum gününü kutluyorduk.

Zaman su gibi, aradan kocaman bir sene geçti. Şöyle bir hesapladım da bu beraber kutlayacağımız 6. doğum günün olacak. "En güzel günlerimiz henüz yaşamadıklarımız" demiş şair. Biraz dilek, biraz da umut! Yaşamadığımız bu güzel günleri beraber yaşamayı diliyorum... umuyorum... Seni Seviyorum...

İyi ki doğdun!

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

Benden de kocaman bir 'IYI KI DOGDUN' ve iyi ki varsin dilegi Yusufcuuum. Nice senelere hep birlikte insallah.
Gecen sene New York, bu sene daglarda hiking, umarim onundeki nice seneler boyle heyecanla ve yeni kesiflerle gecer..
Sevgiyle...
Ozge

10 Mart, 2006 08:25  
Anonymous Adsız said...

Selam. Oncelikle Ben ve Omer cok ozur dileyerek Yusuf un gecmis dogum gununu kutlamak istiyrouz. Iyiki varsin Yusuf Iyiki dogdun ve iyiki Anilla evlendin. Sizin Nutlu beraberliginizi omur boyu surmesini diliyorum. Cok tatli ve coooooookta mutlu bor ciftsiniz. Umarim gelecek yilki dogum gununde bir bebekle birlikte kutlarsiniz. Sizleri cok seviyoruz. Boyle arkadaslara sahip oldugumuz icinde coooook mutluyuz. Sizleri cook kocaman opuyoruz.

26 Mart, 2006 00:30  
Anonymous Adsız said...

MERHABA ANIL ABLA,
DOGUM GUNU PASTASINI GORUNCE BEN KENDIMIN DOGUMGUNUMU HATIRLADIM.
VE SIZLERE COK TESEKURLER GELDIGINIZ ICIN.
UMARIM BEN ,ANNEM VE BABAM YUSUF ABININ VEYA SENIN DOGUM GUNUNE GELIRIZ.
SEVGILERLE ASENA.

27 Mart, 2006 22:00  

Yorum Gönder

<< Home